Dobrá pověst a kladný vztah se zákazníky je základem pro každého podnikatele, který nechce zkrachovat. Webové stránky jsou skvělým způsobem, jak nabídnout své produkty a služby. V posledních letech ale čím dál více společností využívá i platformu, kterou dřív využívali pouze jednotlivci.
Pro i blog má svůj význam najdete na seolight.cz. Dnes se podíváme na základní výhody, které přináší menším i větším firmám bez ohledu na jejich zaměření. Rovnou si ale uveďme čtyři hlavní přínosy, ze kterých jako podnikatelé můžete těžit:
-
budování důvěry u současných i budoucích klientů,
-
budování reputace ve vašem oboru,
-
zlepšení pozic u vyhledávačů,
-
propojení webu s dalšími komunikacemi.
Levné a přitom velmi účinné
Provozní náklady na tvorbu obsahu a jeho publikaci jsou poměrně nízké a přitom mohou přinést velký užitek. Jde o způsob, jak částečně nahradit osobní návštěvu v obchodě nebo sídle společnosti a zároveň můžete ukázat, na čem pracujete, jak to děláte nebo představit svůj tým. Právě aktuální a originální obsah láká také vyhledávače, aby vás více ukazovali svým uživatelům.
Zároveň tak můžete vytvořit interní linkbuilding, kdy v článku odkážete na konkrétní produkty, které prodáváte. Lidé jen kliknou na odkaz a dostanou se přímo na stránku produktu, o kterém si právě přečetli. Bude pro ně mnohem jednodušší a lákavější si dané zboží zakoupit.
Co na blog dávat?
Jednoznačně tvořte obsah, který bude zajímavý, přínosný a kvalitní. Pokud nemáte skutečně co říct, neříkejte nic. Hlavním cílem je zaujmout, poradit, poukázat na zajímavosti a novinky, pobavit nebo dát nahlédnout do výrobního procesu. Strojní firmy na tom asi budou hůř. Inspirovat se ale můžete např. u mnoha knihkupectví nebo cestovních kanceláří, kterým jde obsah dobře od ruky. A pokud dokáže se zajímavými články přijít i obchod s erotickými hračkami, tak by to jistě dokážete také.